Dinsdag 1 januari 2013

We gaan weer verder......

 

Het linker aandrijfgedeelte zal worden verwijderd.

Aanblik van het hulpstuurhuis aan de linkerzijde.

 

De bouten bij de aandrijfas op de versnellingsbak zijn verwijderd.

 

Een aanblik......

 

De aandrijfas kan worden verwijderd als de onderste en bovenste fusees zijn losgemaakt.

Een aanblik op de remschijf.

 

We verwijderen ook de linker veerbol.

 

 

Om een hoop geknoei te voorkomen wordt de LHS opgezogen met een injectiespuit.

 

Voordat de veercilinder wordt verwijderd, zal de onderste beschermplaat worden verwijderd.

 

De lekzak wordt aan de onderzijde voorzichtig losgemaakt zodat de LHS in de lekzak

weg kan vloeien.

De hydrauliek-leiding wordt losgekoppeld.

De retourslang wordt los gemaakt.

Uiteindelijk wordt het hulpstuurhuis verwijderd.

De cilinder wordt tijdelijk opgeborgen.

Aanblik van het tripoidehuis.

 

We gaan de keienbak verwijderen.

 

 

 

Eerst wordt de voorbumper verwijderd.

 

 

 

 

 

Aan de onderzijde hoort  een rvs strip bevestigd te zitten, echter is niet origineel en beschadigd.

Er zal naar vervanging gezocht moeten worden.

 

 

 

Demontage van de bevestigingsbeugels van de voorbumper.

 

De steunplaat van de reserveband kan worden verwijderd.

 

 

 

 

 

LHS-vat wordt gedemonteerd.

 

 

 

Er komt aardig wat troep mee, een en ander zit in de onderzijde van het vat.

 

Bescherming tussen het LHS-vat en de steun op de accusteun.

 

 

Gelijk worden alle retourslangen schoongeblazen.

 

De vloeistof in de retourslangen wordt met behulp van perslucht naar buiten geperst en opgevangen.

 

Al met al een aardig troepje wat eruit komt.

Een aanblik van het blok.

 

 

 

Volgende keer verder.