Zaterdag 20 oktober 2012

We gaan weer verder......

 

De dame staat al met haar bandjes van de vloer.

 

We verwijderen eerst het linker voorscherm, eerst de bedrading losmaken.

 

Het LHS-olievat heeft al wat meegemaakt.

 

Een kijkje in het voorscherm leert ons dat alles er perfect uit ziet, alleen de rubbers zijn allemaal uitgehard en gescheurd.

 

Klein beetje vliegroest door de primer heen.

 

 

 

 

Het sluitmechanisme van de motorkap aan de linkerzijde.

 

 

 

De spatborden worden voorin met een dwarsbalk(je) bij elkaar gehouden.

 

Een kijkje in het vooronder.

 

Aansluiting van de koplampen aan de binnenzijde van het scherm.

 

 

 

 

 

 

De schotjes van de keienbak zien er als nieuw uit.

 

Kijkje aan de rechterzijde van het voorscherm.

 

De wereld op zijn kop, maar zo zie je mooi de uitlaat naar voren lopen, met daaronder de demper.

 

Wat vergane rubbers.

 

Stekkers zijn licht geoxideerd.

 

Hier ook alleen uitgedroogde rubbers.

 

Aansluiting van het knipperlicht aan de voorzijde.

 

Mooi detail van de koplamp.

 

Rubbers zijn wel goed ( mogelijk al vervangen).

 

 

Het begint al een beetje kaal te worden aan de voorzijde.

 

De luchtinlaat voor het cabinegedeelte.

 

 

 

De A-stijlen zijn perfect. De bruibe gloed is de tectyl die overdadig is gespoten.

 

 

Aanzicht van het hulpstuurhuis aan de linkerzijde.

 

De remaccu's.

 

Kijkje aan de rechtervoorzijde.

 

 

 

Luchtinlaat aan de rechterzijde.

 

 

 

A-stijl rechts is ook helemaal goed.

 

 

De achterzijde rechts wordt ook verwijderd.

 

Mooi dat typische boutje ( sleutel 14).

 

 

 

 

Bout aan de binnenzijde van het scherm.

 

Regengoten zijn perfect, alleen uitgeharde rubbers.

 

Schelpen zijn in goede conditie.

 

Leuk, afwijkend detail met de latere series.

 

Binnenzijde is

 

De linkerzijde achter wordt ook gedemonteerd.

 

 

Niks mis mee........

 

 

 

 

Regengoten aan beide zijden zijn in prima conditie.

 

 

 

 

C-stijl is aan beide zijden perfect.

 

De dame trekt langzaam haar kleren uit.

 

Wieldoppen worden verwijderd.

 

Nu weet ik hoe een Michelin band eruit ziet (   :-)  )  Achter ligt 155-400, voor de 165-400.

 

Een prachtig plaatje.

 

De wielen zijn verwijderd.

 

 

 

 

 

En nog even snel rondom ( linksvoor, rechtsvoor, rechtsachter en linksachter).

 

 

 

De dame zal s' avonds op een aantal steunen staan.

 

 

En wat vindt je allemaal in de kattenbak.......

 

 

 

 

 

 

 

 

Een prachtige set bougies (dubbel).

 

Een bakje met lampjes, waarvan het schuimrubber geheel is vergaan.

 

En een oude gele 6 Volt lamp voor aan de voorzijde.

Volgende keer verder.